Home Extraescolares Folleto Escolinos
Folleto Escolinos

Esti Martes, 18 de xunu, a les 11: 30, presentóse nel IES Peñamayor de Nava la guía de la "Ruta de los Escolinos" ellaborada pol alumnáu d'asturianu del centru, cola cordinación de la so profesora Jimena García.

La Ruta de los escolinos ideóse nel añu 2017 al rodiu de los programes de salú qu'entós desarrollaba'l centru, y recuerre, partiendo del institutu los pueblos de La Polenava, H.uentesanta, Piloñeta, Grátila, Basoréu y La Cogolla, na zona conocida como La Puente Arriba, al pie de Peñamayor.

Un grupu d'alumnáu de 4ºu de la ESO (formáu por Jenifer Conde, Adrián diaz, Aroa González, Antonio Martínez, Alex Montes, Alejandro Palacio, David Pandiella y Lucía Suárez) trabayó durante'l cursu n'atropar información y materiales hasta ellaborar un folletu que guía al llector pel patrimoniu artísticu, natural y etnográficu d'esta parte del conceyu navetu.  El comercio.  El Búscolu